reklama

OSUD,MUZ,VESMIR,ZENA...

-Podla mna, podobni nie sme. Nemame podobne povahy ani...ja neznasam nechavat veci na osud,skor rozmyslam,co spravim ja a nie osud. Tvoj charakter je tvoj osud.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

-Pekne povedane. Ale vo vesmire je vsetko tak dokonale,vsetko je tak ako ma byt. A ja som vesmir tiez. Som jeho sucast. A keby to bolo inak,ta realita by neexistovala.

-Samozrejme, alibisticka odpoved. V mojom jednoduchom ponimani, si slaboch.

- Hmm,tak preco tu so mnou sedis a dookola mi pises a chces stale so mnou rozoberat taketo nazory?

-Osud to tak zariadil.Ale ja ich s tebou ani rozoberat nechcem,v podstate im ani nerozumiem,myslim si nieco uplne ine...len osud to tak vzdy zariadi. Ale velmi pracujem na tom,aby to bolo inak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-Osud to zariadi.

-Ja si to zariadim.

-Vsetko je tak ako ma byt.

-Ako to mozes tvrdit.

-Mam uz devatnast.Vela som uz toho pochopil,len neviem,co chcem,co mam robit a co hladam,neviem,co citim...ale inac viem toho vela .

-Ja mam osemnast. Neviem nic, chapem ludi do devatnast rokov, chcem vediet,co chcem,hladam klud v mojom zaludku,hlave a srdci. A jedine,co vzdy viem,je co citim.

-Vsetko je tak ako ma byt.

-Hmm,a to naschval s tym nie sme nikdy spokojni?

Natália Hlaváčová

Natália Hlaváčová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...tak,čo ja viem...nikdy nič neviem poriadne,ale ľudia ma majú väčšinou radi... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu