reklama

Prečo...??

Prečo sa mi vzdy zahmlievajú oči od slz, ked sa snazím by silná a zabudnut? Prečo? Lebo sa chcem cítit stastná, no nie som. Príliš dlho na to čakám a príliš sa vzdy sklamem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo som sa ja pre teba nestala taká dôlezitá ako ty pre mňa? Prečo som ta vôbec musela stretnút, ak som uz tak veľmi túzila spoznat niekoho, pre koho budem veľa znamenat a aj mi to dokáze povedat? Prečo si taký, aký chcem, aby si bol, ale napriek tomu sa naše priamky nepretnu? Nečakala som, ze všetko, čo si napíšeme, povieme bude pre mňa tak výnimočné, ze celá tvoja osobnost bude pre mňa taká výnimočná... Tak veľmi sa som bála preplakaných hodín, ranených citov, nesplnených túzob a snov...a predsa je to presne tak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím na to,ako som sa uz predtým sklamala, trápila, rozmýšľala, snazila byt silná , ako ma problémy zaplavovali...ver tomu, uz to naozaj bude lepšie, spraví sa to, všetko pominie a prejde,aj to,čo chcem, aj nechcem, všetko bude inak, zmení sa to...a ja som verila a dúfala v to. Ale prečo? Prečo po nekonečne dlhých mesiacoch, kedy sa stále vo mne všetko búrilo, nevládala som, nechápala, ale musela sa vzchopit a hlavne sa zmierit s mojou povahou, musel si mi do zivota vstúpit ty,aby sa to vrátilo a ja dalej bojovala a hľadala kľud v realite, ktorú väčšinou treba akceptovat, čo najskôr...Veľa by som ti chcela povedat, az príliš...Kde sa stále deje chyba? Vo mne,v tebe? Robíme ju obidvaja? Ale tých chýb sa stalo uz veľa, tak prečo mi musí na tebe ešte zálezat?Alebo je všetko úplne inak ako si myslím? Kto mi odpovie na tieto otázky? Naj kamarátka z tretieho vchodu, naj kamarát z pokecu, naj kamarát z icq, naj sesternica z Michaloviec? Bohuziaľ, iba ty a teba je sa najtahšie spýtat...Comu mám verit a čo ma klame? Tvoje slová alebo moje inštinkty? Risknem to s rizikom dalšieho úderu môjmu srdcu, ale čakat dalej a spoliehat sa na zivotom oplieskané frázy-všetko sa vyrieši samo, všetko je tak ako má byt, všetko zlé je na niečo dobré... to je pekné a pravdivé,ale...Ja to viem,veľmi dobre to viem, ale prečo tu potom sedím o pol štvrtej ráno a slzy mi stekajú po celom tele a som zúfalá a bezmocná a bojím sa ako ešte dlho...ako dlho a či niekedy vôbec ti budem môct povedat ako ta mám rada a keby si to ty povedal mne.

Natália Hlaváčová

Natália Hlaváčová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...tak,čo ja viem...nikdy nič neviem poriadne,ale ľudia ma majú väčšinou radi... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu